Dan före dopparedan!

Haha imorse var det fullt ös i magen i över 1,5 timme!
Conny gick upp vid 5, då vaknade hon till i magen och började, sen vid kvart över 6 så gick jag upp för det var omöjligt att somna.. så jag åt lite frukost, och då somnade hon om.. så jag gick och la mig igen och kunde somna jag också! Härligt!!

Sen åkte jag till Handen C och mötte upp Jennifer för en fika och lite shopping, mysigt hade vi!
Sen jobbade en annan Jennifer idag också, så jag svängde in på Ur&Penn och hälsade på henne också, två flugor i en smäll!

Nu är Conny på väg hem och vi ska käka lite middag , sen kommer grabbarna hit och sover här, för dom ska vara med oss på Julaftons morgon och äta julfrukost och öppna paket innan dom åker iväg med sin mamma! Myspys..

Ska koka tomtegröt lite senare, sen blir det gröt, hembakat bröd, julskinka, kokt ägg och te/varm choklad till frukost, med alla ljusen tända! Så mysigt!!

Sen öppnar vi paketen och senare ska vi åka hem till min pappa och äta julmat!

Nu ska vi mysa här hemma , såhär dagen innan julafton!
Kram på er! <3

Köpte dom här fina blommorna igår, älskar tulpaner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0