14 dagar kvar!

Idag är det bara 14 dagar kvar tills beräknad födsel, vilket innebär att hon kan komma när som helst :)
Fast hon får gärna stanna tills efter nyår som sagt!
Sen vet man ju aldrig , de kanske dröjer 4 veckor innan hon tittar ut.. den som lever få se!

Idag har vi haft en riktigt mysig dag trots det TRÅKIGA vädret.. vi tog en liten sovmorgon och sen gick vi upp och tände adventsljusen och åt en mysig frukost!
Sen sorterade vi lite tvätt och satte igång 2 maskiner, och conny bjöd upp dammsugaren på en liten vals!
Sen fick barnen dammsuga inne på sitt rum och lite i vardagsrummet, dom tycker det är kul , skönt då kanske man kan få lite hjälp med det här hemma sen! ;)

Så gick grabbarna ner i källaren och tog fram julgranen som jag pyntade så nu är det hög mysfaktor här hemma! :)

Sen fick jag ett bakryck och tog på mig kläderna och greppade paraplyet och gick ner till affären och handlade lite så jag kunde baka kanelbullar!

Så det har jag gjort precis och dom blev sååååå goda, så ikväll blir det bullar och te och en film :)

Haha, conny sitter just nu på golvet med min hårtork och blåser på sitt playstation 3 som bara dog helt plötsligt.. så det måste vara någon lödning som gått sönder, och då ska de tydligen funka om man gör så i 15 min..vi får väll se om det funkar! Ser väldigt roligt ut måste jag säga! :P


Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon, då går jag in i vecka 39! :)

Kram


Kommentarer
Trees gravid i london

Oh gud 2 veckor.. det ar ju ingenting! Maste vara jattenervost ocksa. :D



Boll mellan bena haha okej, da vet jag! ;)

Ellie ar ju jattefint! Vi har nog bestamt oss, men man vill ju se flickan ocksa, sa man vet for sure att det passar ;) Vi haller lite pa att ga ut med namnet annu bara! (lamt jag vet) haha

2011-12-17 @ 19:34:49
URL: http://mangofisk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0