Vagnen är komplett!

Var lite strul med våran fina mjuklift som vi beställde samtidigt som vagnen , men nu är den äntligen på plats , och den är såå fin! Den var lite mer rosa än på bilden och det gör absolut inget, mycket finare än jag trodde!

Så nu saknas bara lilla bebisen som ska ligga där i, mysigt!
Älskar mitt liv, jag går bara runt och myser hela dagarna och känner hur lillan sparkar och gör kullerbyttor, känns så bra för då vet man att hon trivs där inne , och hon får ju inte komma ut än på ett tag , hon ska bli klar och stark först, sen är hon sååå välkommen till oss!
Nu har vi börjat fundera ganska mycket på hur hon kommer se ut, hur hon kommer vara och hur förlossningen kommer bli , jag är inte alls nervös ännu faktiskt , jag vet att det kommer göra ONT men det kommer bli en häftig upplevelse, och det känns så rätt att få dela det med Conny, min älskling <3



Kommentarer
Mikael

Fin den va : )

Som sagt, bara bebisen som saknas!



Klappa elefanterna innan var typ bättre än hela cirkusen, haha!

2011-08-25 @ 11:04:10
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0