Trött!!

Tänkte mest bara svänga in här och säga godnatt!
Har jobbat hela dagen idag , går ganska bra faktisk trots lite ont i ryggen, men men det är det värt :)

Imorgon står storhandling på schemat efter jobbet så jag åker till Connys jobb och möter upp honom när jag slutat , sen drar vi och handlar i lugn och ro.. nästan alla basvaror är slut här hemma så det är dags! Måste köpa lite smink också!

Har precis suttit och budat på 2 helt nya baby bodys på tradera, och fick dom för 82:- ink frakt , snacka om kap, skitsöta var dom också!! Lägger in en bild sen när jag fått hem dom:)  Tradera är asbra och det finns mycket fint/ nytt där som man kan få för mer än halva priset, perfekt!

Nej nu svamlar jag lite här , GODNATT! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0