TGIF!

Tack gode gud för fredag!
Conny kom och hämtade mig efter jobbet idag , slutade 18.15 så det var guld värt, man kommer hem så mycket tidigare då också! Och 2 glada barn satt där bak i bilen också, dom måste känna på sig att det är fredag idag tror jag!
Nu har vi precis ätit klart och ska strax sätta på en film , och äta lite godis och ostbågar och ha fredagsmys!
Imorgon har vi inga planer hittills, vi får se vad vi hittar på! Jag ska iaf åka hem till mamma och hämta en sulkyvagn, en skötväska och en babypulka som hon ville bli av med sen oscar var mindre, och jag tar det gärna!
På söndag ska vi iaf köra upp till Rättvik och lämna barnen hos sin mamma som är på landet, så dom ska vara där hela veckan , mysigt, så får dom leka av sig lite!

Nej nu ska jag mysa med min familj och mysa med Lilla tjejen i magen som rör på sig som tusan! <3

Ha en mysig fredagskväll allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0