Sol hela dagen lång!

Var ute med pappa och båten idag igen , och idag åkte vi till en ö som hade en perfekt liten strand och botten var bara sand , och långgrunt var det också , jättehärligt!
Vi stekte köttstrimlor och åt fajitas och fikade!
Fick ordentligt med färg idag , skönt..

Imorgon har vi inga planer än så länge, om det är fint väder så åker vi nog och badar på någon strand , och på söndag fyller jag år , 22 år blir man då.. börjar bli gammal ;)
Då bjuder pappa på middag och Farmor och min faster kommer nog också, så firar vi mig lite smått..

Nu känner jag att ögonlocken börjar ge upp, så jag säger godnatt och kryper ner i sängen.. får se om jag får sova ordentligt inatt, jag brukar ju alltid sova på mage , men det går liksom inte längre haha.. så nu sover jag lite halvbra och vaknar ofta med ont i nacke/rygg.. ska prova "gravidknepet" och lägga en kudda mellan knäna och en på sidan om magen , och se om det ger bättre stöd.. vi provar!
GODNATT!

Min älskling fram på båten , studsade ganska bra där fram! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0