Shopping

Fast älskling betalar, hehe.. tur att man fyller år imorgon då!

Upptäckte imorse att jag bara har 1 bh som jag kan ha.. alla andra är nu för små.. brösten växer i samma takt som magen, inget att klaga på iofs!
Så vi styrde mot Farsta och köpte 3 nya BH till mig, och hittade även 3 filmer på Åhlens rea, perfekt..hittade en Wallander film som jag inte hade för 29:-, samlar på dom nämligen , tycker dom är jättebra!

Och nu så ska vi kolla på Departed som vi köpte och Conny är iväg och handlar Pizza till oss, det är en riktig sån dag idag, film och pizza med mjukisbyxor i soffan hela dagen lång.. haha.. skönt med såna dagar ibland!

Imorgon blir det iaf lyxmiddag hemma hos pappa , det blir alltid det där hemma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0