Shopping!

Idag efter jobbet så åkte jag till Huddinge centrum och mötte upp älskling på jobbet.. han var inte riktigt klar när jag kom så då gick jag och shoppade lite till bebis!
Nu kan man äntligen köpa lite rosa saker , och jag hittade så mycket fint, men köpte bara lite grann!
Hittade ett set med små tofflor till, en rosa body med rosetter på, 2 par byxor, 2 tunna mössor, 2 par strupor, 1 tjockare mössa med öron, och en Jättefin vit stickad kofta, älskar Kappahls serie Newbie , bara fina saker och 100% ekologisk bomull..




Det är så mysigt att handla kläder till lilltjejen , längtar sjukt mycket tills man får sätta på henne allt fint man köpt!


Kommentarer
Lisa

Vad söta saker, hon kommer ha en hel garderob full redan innan hon tittar fram ;)

2011-08-16 @ 22:43:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0