Mvc!

Idag var den första återbesöket hos Mvc efter ultraljudet och alla mina värden såg jättefina ut, till och med bättre än när jag skrev in mig! Det är ju bra!
Vägde mig och jag hade gått upp 3 kilo sen v.6 på inskrivningen, vilket var bra med tanke på att jag mått mycket illa och kräkts varje dag nästan..
Sen lyssnade vi på hjärtljuden på lillan och jäklar vilken fart det var, haha..155 slag/minut viket var super, hon mår jättebra där inne sa barnmorskan! Det var helt underbart att höra hennes hjärtljud första gången, man blev alldeles varm i hjärtat och jag längtar såååå mycket efter henne nu!

Idag firar jag och Conny 1 år som förlovade också.. känns helt sjukt att det är 1 år sen vi förlovade oss.. är fortfarande lika kär som när vi träffades för snart 3 år sedan.. livet är helt underbart just nu! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0