Host host

Har hostat som en tok heeela dagen lång, gick till doktorn och fick hostmedicin Cocilana(stavning?) som jag hade hemma redan men vågade inte ta det för det är ju morfin i det, men det hostmedicinen är BÄST! Men det visade sig att den inte är skadlig för fostret på något sett så hon skrev ut en flaska sån till mig , sen får jag svårt att andas nu ännu mera än vad jag kan få ibland, så hon skrev ut en ny Bricanyl till mig också, uppskattas väldigt mycket!

När jag kom hem så tog jag medicinen och gick och la mig och somnade på 2 röda, fick ju knappt någon sömn inatt så det var skönt! Frågade Conny om han hade märkt något av mitt springandes till toan med hostattacker men han sov som en stock , skönt att man inte störde hans sömn då :)

Sen kom han hem vid 6 tiden och just då sparkade bebis som en galning, så Conny la sig ner och pussade på magen och pratade med henne , och hon bara sparkade tillbaka när han blev tyst, hela magen hoppar till när hon håller på där inne, Gullunge! <3
Idag blev det pizza till middag och sen satte vi på filmen Inception , vi såg den på bio när den kom ut men ingen av oss fattade speciellt mycket av den då.. vissa filmer är ju så att man måste se dom flera gånger för att fatta vad som händer i dom.. och den här gången gjorde jag det , och jag måste säga att den är faktiskt riktigt häftig! Conny somnade efter 1 timme typ och ligger och snarkar i soffan bredvid mig, sötnos!

Gud vad jag älskar den mannen, han är verkligen mitt ALLT och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom! Älskar dig min älskling! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0