Skärtorsdag!

Idag var vi MÅNGA på jobbet, och det var perfekt för man märkte knappt av att det var mycket folk för det var så bra med personal!
Vi fick påsklunch också , och 2 KILO lösviktsgodis i påskpresent, hehe , tackar!
Och jag och Conny jobbar ju på samma ställe så vi fick alltså 4 KILO godis , fatta hur mycket godis det är.. kommer ju rulla fram tillslut.. tur att det finns 2 barn här hemma som ska få ett varsitt stort påskägg fast det får dom på lördag!

Nu sitter jag och varvar ner i soffan lite och kollar på Die Hard 4.0, den är fan grymt cool ju, och mannen här bredvid mig har somnat typ 48 gånger, och varje gång man frågar : "sover du?" så får man till svar "*snark* nej då, jag vilar bara" haha , sötnos då!

Sista jobbdagen imorgon då , sen är vi lediga lördag och söndag, och på lördag kommer svärisarna och min kära bror hit på påsklunch, trevlans!

Godnatt på er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0