Onsdag!

Och ledig som vanligt! Jobbade hela helgen och jobbade till 22.15 både igår ocg i måndags så nu är jag lite småtrött.. skönt att vara hemma och slappa lite då!

Just nu sitter jag och lill killen och tittar på Wall-e och myser, och snart så kommer conny hem med jonathan och då blir det pannkakor, är så himla sugen på det och har varit i flera dagar nu så ikväll slår vi till! :)

Har för övrigt en ny favorit godis , ( jag ska sluta med godis egentligen men men ) haha..den var riktigt god och jag som inte ens brukar gilla mörk choklad blev positivt överraskad! Anthon Bergs Sea salt and almond rekommenderas starkt!

Annars rullar det på som vanligt och snart är det vår på riktigt, och det märks verkligen, så himla skönt , det är lättare att gå upp på morgonen och man känner sig piggare på dagarna också..
I helgen så kommer mamma över på en fika med Oscar så barnen kan leka lite innan mamma, bosse och oscar åker till Malaysia och borneo i 3 veckor ( man är ju inte lite avis )

Snart börjar nog träden att blomma och blommorna växa upp ur rabatterna! Och nästa månad tror jag att jag ska börja fixa på balkongen lite med massa blommor och växter!



Ha en bra onsdag mina vänner!


Kommentarer
Mamma

Och jag vill ju krama lite på min fina dotter innan jag åker också! Puss, älskar dig <3

2011-04-06 @ 22:32:26
Anna

Självklart! Älskar dig! <3

2011-04-07 @ 20:14:52
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Mikaela

Om du gillar den så borde du testa Marabou Premium's Seasalt & Pecan! Ljuvlig! : )

2011-04-07 @ 23:06:15
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Anna

Ska Testas ;)

2011-04-08 @ 19:01:40
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0