Leo

Mina katter bor ju hos mina svärföräldrar då jag jobbar nästan hela tiden, och hans pappa är ju pensionär och är hemma så dom får sällskap heeela dagen... men för 6 månader sen så hoppade Leo ut genom balkongen och när Sören skulle ner och hämta honom så sprang han iväg, och trots letande och lappar och gud vet allt så hittade vi aldrig honom..
Igår när vi satt i soffan och kollade på film jag och Conny så ringde telefonen , jag svarade och då var det en dam och hennes dotter som ringde och frågade om jag hade en katt som hette Leo med chipnr 1022j? Och det är ju min Leo det , som dom hade hittat i högdalens industriområde, och där har han varit dom senaste 2 månaderna så hennes dotter har gett honom mat när hon varit på jobbet och han fortsätter ju därför att komma tillbaka...
Så hon skulle fånga honom när hon matade honom nästa gång!
Det finns änglar på jorden!

Jag var 100% säker på att han var död, min lilla kisse har alltså klarat heeela långa kalla svåra vintern ute, trots att han är innekatt.. lilla pluttisen..
Och när han sprang bort så blev min andra katt Elsa väldigt deppig och gick runt och letade efter Leo, så då köpte vi en ny kille till henne som heter Gustav.. så nu kommer dom bli 3 st!

Så nu sitter jag och väntar på samtalet där hon säger att hon har fångat in Leo , då är det bara att åka och hämta hem honom :) <3

Nu ska jag snart åka och jobba , ända till 22.15!


Kommentarer
fanny

glad för din skull vännen att han kom tillbaka hem, vet ju hur det är att förlora en familjemedlem och hur ledsen jag var när lucifer sprang bort. då bara under något dygn. så verkligen glad! :) kom hit någon dag! så kan vi ha liten tjejkväll md middag, film och sånt mys så får du träffa kissarna! :) så slänger jag ut sebastian ;) puss puss <3

2011-04-30 @ 12:42:30
URL: http://littlemissunshine.se
Anna

Ja verkligen, jag är helt chockad att han överlevt vintern! Haha släng ut honom du så får jag slänga ut Conny någon dag! Mysigt! Puss och kram

2011-04-30 @ 13:53:03
Mikaela

Så härligt! En riktigt solskenshistoria! : )

2011-05-02 @ 10:08:02
URL: http://miikaelas.webblogg.se/
Trondleila

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-08-30 @ 19:33:37
URL: http://trondleila.bloghy.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0