Ledig dag!

Det är ju alltid skönt med en ledig dag mitt i veckan , plus att lönen ramlade in på kontot idag!
Ska snart åka till farsta c och handla dom sista julklapparna och fixa iordning mina naglar så dom blir lite julfina!

Det är så svårt med julklappar tycker jag , man vill ju att det ska vara något pesonligt och inte bara en "vanlig" julklapp.. Barnens är iaf klara, tror jag haha.. man kanske hittar något mer fint till dom.
Nu ska jag leta efter något till min kära sambo, min pappa, svärmor/svärfar, och mamma fyller år den 20 Dec så en födelsedagspresent till henne ska jag nog kunna hitta också!

Ska pröva att lägga in en bild sen , får se hur det går!

/Anna


Kommentarer
Ann

Vad fint att du har en blogg nu... kul... Ska börja läsa den! Kram Ann

2010-12-15 @ 12:10:20
Tiger

Bra Anna! Äntligen du oxå.. ;) Jag vill oxå ha julfina naglar. Ska tjata på min privata nagelexpert. Haha! Lycka till med klapparna, jag har en kvar.. ;)

2010-12-15 @ 12:44:06
URL: http://tiger.blogg.se/
Anna

Ja tack!

kände att nu var det dags!

Haha tjata på du ;) Lycka till med klapparna du med!

2010-12-15 @ 18:50:05
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Mamma

Hittade du något fint till mig? ;-)

2010-12-15 @ 19:16:16
Anna

Ja mamma!

Men det säger jag ju inte!

Haha visste att du skulle läsa så skrev aldrig vad ;)

2010-12-15 @ 20:18:02
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0