Godafton

Idag körde vi mysmorgon hemma.. och sen lunch, och iväg till Connys jobb, och sen hämtade vi Alexander på dagis och vidare till Huddinge sjkh och hälsade på hans mamma.
Och han gick fram till farmor och sa: Farmor , jag älskar dig! <3
Så gulligt!
 
Sen åkte vi hemåt igen och fixade middag, korvstroganoff med ris! Så gott!
Och sen passade jag på att göra en västerbotten paj tills imorgon då mammorna kommer på lunch efter ÖF, och sen gjorde jag lite kyckling och couscousgryta till Ellie som jag frös in..började bli tomt med mat till henne!
 
Ellie sover och vi har precis kollar djurakuten , och druckit en varsin milkshake!:)
 
Hörs imorgon!


Kommentarer
Therese Alicias och Tindras mamma

Det är gott med korvstroganoff :) är det nåt recept du följer när du gör Ellies mat? Jag är så nyfiken. Jag är så dålig när det kommer till att göra egen mat till min minsta tjej. Så det har blivit att hon har fått burkmat. Jag vet inte vad man kan ha för kryddor och vad man kan laga. Jag är så dålig på att laga mat över huvudtaget. Haha! :P förresten, vilken öppna förskola går du till? :) kram

Svar: Ja jättegott :)Nej , jag bara kör liksom :P haha!
Det ända man inte ska använda är ju salt, och gröna bladgrönsaker..typ spenat och mangold osv.. fråga bvc!
Annars gör jag det som vi äter , typ, och mixar bara, och utan salt då!
Pröva dig fram :) kolla mina recept, och prova.. Ellie ÄLSKAR allt jag gjort hittills!

Vi går här i trångsund :) ni då?
Kram
ANNA

2012-10-09 @ 20:57:23
URL: http://youremyangel.blogg.se
Coquina

Hej Anna,

du har inte svarat om du önskar vinna mässbiljetter eller biobiljetter i min tävling på min matblogg? Tacksam för snabbt svar!
Hälsningar Camilla på Coquina

Svar: Jo jag svarade här :) Men jag gör ett nytt inlägg på din blogg då!
ANNA

2012-10-09 @ 22:53:25
URL: http://coquina.blogg.se/
Coquina

Kika in på din mail Anna (kolla skräpposten också om det inte kommit fram) =)

Hälsningar Camilla på Coquina

Svar: Härligt :D TACK!!
ANNA

2012-10-09 @ 23:29:34
URL: http://coquina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0