Check

Jaha , idag var det då dags för spiralen, och det gjorde ont faktiskt!
Som en kraftig mensvärk,men men nu är det gjort iaf, skönt!

Ska småstäda lite här hemma , och tvätta lite , sen ska jag nog baka lite, eller så gör jag det imorgon..
Mammagänget kommer hit på fika efter vi gått en promenad, så ska fixa en morotskaka tänkte jag!

Imorse när vi gick upp så la jag henns i babygymmet och så gick jag och hämtade mitt lypsyl i sovrummet, och när jag kom tillbaka hittade jag henne såhär:

Haha , typ skitarg var hon , för hon har inte riktigt fått in snittsen på att vända tillbaka :P


Haha och nu låg hon såhär, också arg :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0