Bada <3

Det blev ingen dusch, Conny var nappvakt så jag tappade upp ett varmt skumbad! <3

Har bara badat 1 gång sen Ellie föddes och då var det ett snabb bad..
Badade också när värkarna varit igång i typ 6 timmar på julafton för att försöka lindra dom lite men det sög ju, fick ju lite halvpanik där i badkaret, när jag inte kunde röra mig som jag ville! Så bad funkade alltså icke!

Så nu njöt jag verkligen av varmt skumbad, ansiktsmask la jag på också och tankarna flödade fritt!

Drömmer om ett eget hus, få inreda ett barnrum till Ellie, och kunna grilla på tomten, en studsmatta till barnen att hoppa på, en gunga i ett äppelträd..helst en röd som Lotta på bråkmakargatan har, kanske en hund?
Ett stort och mysigt kök som jag kan baka i, och ett eget litet förkläde och en mini kavel till Ellie så hon kan hjälpa mamma att baka <3

Ibland slår det mig!
JAG är MAMMA till henne, jag är hennes allt, och Conny också såklart! Vi är hennes mamma & pappa, och vi ska få se henne växa upp och se åren passera, se hur hon utvecklas och hur hon kommer se ut, Våran fina dotter, vår alldeles egna lilla tjej!
Åh vad mamma älskar dig Ellie, det finns inga ord i världen som kan beskriva hur mycket!
Du är mitt allt, hela min värld <3



Kommentarer
Renata - gravid v 39

Det måste verkligen vara lite överväldigande att vara någons MAMMA!



Sv: Tack så mycket, nu kan ju bebisen komma när som =) Läste förresten din förlossningsberättelse, helt fantastisk!

2012-05-15 @ 11:43:04
URL: http://renatas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0