Julgalan 2012

Åh vad trevligt jag har haft ikväll!!
I fredags var vi bara hemma och bakade, och sen på kvällen var conny ute med jobbet, och jag var hemma med barnen , sen på kvällen runt 23 tiden så började Ellie hosta och sen gick jag in och kollade till henne , då satt hon upp i sängen och kräktes :(
Lilla hjärtat! <3
 
Tog upp henne och gick in i badrummet, och tog av pyjamasen och sköljde av henne, sen fick hon ligga på våran säng medans jag ryckte bort lakanen och slängde in i tvättmaskinen..
Sen tog jag upp henne och då somnade hon på min axel på en gång , och då la jag henne bredvid mig i soffan , så jag hade lite koll på henne , men hon sov så gott så..
La sen ner henne i sängen igen , ovanpå täcket med en filt på sig, och så sov hon hela natten , konstigt!
Sen har hon inte kräkts något mer..
 
Åkte till jobbet imorse och jobbade 9-16:45, och sen tog jag bilen hem och gjorde mig klar, och åkte sen tåget mot solna, och Friends arena, för julbord och julgala med jobbet!
Jobbet bjöd oss på det, så himla trevligt!!
Vi blev visade till vårat bord, och sen fick man börja med kall mat, sill och så.. mycket gott!
Sen var det varm mat, köttbullar, prinskorv och jansson, bla. också mycket gott!
Och sist dessert..där fanns det inte så mycket..men lite gott!
 
Och medans man åt så var jacob ökvist från vakna med the voice och Hanna hedlund värdar och pratade lite och så.. och sen kom Magnus Betner upp en sväng ockå , och skojjade lite :P
Sen fick alla i publiken lära sig hur man dansade Gagnam style, haha! Så alla stod upp och körde dansen!
Sen började showen , det var Lasse berghagen , Molly sanden, EMD, Lisa miskovsky, Loreen, Peter jöback , Kate ryan , och Anders bagge , som var dj under kvällen!
Sen stod han nedanför scenen , och kollade när Danny uppträdde , och gick sedan förbi oss, då frågade jag honom om jag fick en kram!! Självklart sa han då med ett smile! Och så fick jag värsta gosiga kramen ;) haha! Som en liten fjortistjej liksom.. Men har alltid sagt det sen jag såg honom i Idol , att han verkar vara så go, och att man skulle vilja krama honom någon gång! Och nu fick jag ju det :D haha!
Sen körde dom ett avslut typ och alla dansade, sen knallade vi till bussarna, jag fick sällis av Emma som skulle åt samma håll! Och vi hann precis med tåget mot västerhaninge på Centralen , Perfa!!
Så nu ska jag tvätta av mig sminket, och gå och lägga mig!
Har haft en perfekt kväll med alla mysiga kollegor, kul att umgås lite utanför jobbet på en sån här kul grej! :)
Tack jobbet för en bra julfest!
Kramis!
 
Sen gick Danny förbi också! ;)
 


Kommentarer
Liindiita

Vilken super kul kväll du måste haft! :)

2012-12-03 @ 18:19:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0