Fortfarande ingen Leo..

Men om hon inte ringer så får jag åka och leta efter honom ,men det är ju så stort där dom hittade honom så..

Jag provade ett shampoo förut, respons nektar, som man hade när man var liten men nu har det inte funkat på mitt hår och det känns smutsigt på en gång känns det som , så nu bytte jag igen.. till Loreal nutri gloss, och det har jag haft förut och glömt hur GOTT det luktar, man vill ju inte skölja ur det! haha

För övrigt så måste jag klippa mig nästa löning, om 10 dagar.. nu är det så långt så det går inte att göra något med det..
Nu har jag precis hämtat Alexander och nu kollar han på filmen Ugllornas legend eller vad den nu hette, ganska bra film , han gillar den!

När vi får lön ska jag fixa balkongen också , iår ska jag ha MASSA blommor och krukor så det bli mysigt att sitta där ute och äta osv!

Nu sitter jag och kollar på Oprah, och fy fan , det handlar om 2 tvillingflickor som blev sexuellt utnyttjade av sina 2 äldre bröder, VARJE dag ,det började när dom var 5 år gamla och när dom berättade för sin pappa så började han också våldta dom , så jävla sjukt.. hur kan man ge sig på sina egna barn och syskon , då är man ju riktigt störd i huvudet!
Och tyvärr är det tydligen ganska vanligt, men det uppmärksammas inte!
Tillslut så gick flickorna hem till sin granne efter flera år av övergrepp och berättade och grannen polisanmälde det då och dom 3 åkte in i fängelse.. och det sjuka är att mamman gjorde INGET!

Ja vad säger man , det finns så sjuka människor i världen att man blir alldeles mörkrädd!

På lördag kväll kommer Mamma, bosse och oscar hem från Malaysia, dom har varit borta i 3 veckor , och snart åker vi också iväg till värmen , fast bara i en vecka men det ska bli sååå skönt att komma iväg.. Kreta here we come! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0