Midsommarhelgen!

Har jag spenderat på jobbet! Så nu har jag jobbat 3 söndagar kan man säga, 100%OB fre,lör,sön! Blir fint sen på lönen..

På midsommarafton så stängde vi kl.18, och efter det så åkte jag och Conny hem till hans mamma och pappa och åt sill middag, mums vad det var gott!
Och igår när jag körde till jobbet så började det spöregna och hagla, samtidig, man såg ju inte ett piss i bilen och alla bilar körde till sidan och satte på varningsblinkers och vissa krockade säkert , det var helt sjukt , men jag var ju nästan framme vid jobbet då så jag kröp fram sakta mellan alla bilar och till sist så kom jag fram , hel bil och hel anna!

Imorse började jag klockan 7, och klockan ringde 5.45 och då var jag rätt så pigg, så jag tänkte att ja ligger kvar i 5 minuter till sen går jag upp.. men jag somnade ju om , och vaknade 06.40, och börjar 7! Oh shit, upp och kutade ner till bilen och körde iväg , men jag hann fram till sju , tack och lov för att det inte var några bilar ute, haha!

Nu börjar en ny jobbvecka, och barnen kommer hit imorgon också , pappavecka den här veckan..
Och på onsdag så ska jag och Fanny bila till Ullared och shoppa lite , ska bli askul! Vi kommer åka typ runt 5 tiden, så vi är framme när dom öppnar ungefär, sen ska vi shoppa mest bebiskläder, som tydligen ska vara sjukt billigt där , och hittar nog massa annat kul också.. kommer bli en liten roadtrip och vi tar med bra musik, lite matsäck på vägen , sen stannar vi också och äter något ordentligt till frukost när vi kört en bit! Ska bli så kul :D

Så här såg det ut utanför jobbet när det var hagelkaos:


Nej nu fick jag sån där gravid-kraving efter persikor i burk, måste ner till ica, haha!


Kommentarer
fanny

LÄÄÄNGTAR!!! jag ska ner till coop nu och handla lite frukost prylar så vi har lite matsäck imorgon :) och bränna skivor ska sebastian göra jag har valt ut massa bra musik :D någon favorit önskelåt? ;) PUSS!

2011-06-28 @ 19:09:01
URL: http://littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0