Hemma igen!

Nu är jag hemma i stockholm igen efter en mysig helg på landet i Hälsingland!

Det var ju inte en rolig anledning att åka dit men vi hade så mysigt ändå , alla var samlade..
fredagen så var det begravningen och den var jättefin och kyrkan var också jättefin, massa blommor osv..
På kvällen så åt vi grillad fläskfilé med potatisgratäng och sallad och sen kollade vi på Lets dance!


lördagen så åt vi frukost och sen tog jag och oscar en spark och åkte ut på isen där bosse var och borrade hål så vi kunde pimpla , vi fick ingen firre men det var mysigt! Sen så åkte Linnea och Vickan fyrhjuling bort på andra sidan sjön och sen stannade den och dom höll in bromsen istället för gasen så de var inte så konstigt haha!
Sen vände dom och jag hoppade upp och fick köra också , SKITKUL var det ju , körde jättesnabbt ;)

När vi kom tillbaka till huset så hade bosse gjort upp eld och mamma kom ut med potatis, kött och korv och köttbullar så grillade vi egen pyttipanna på en stor stekplatta över elden, så satt vi ute i flera timmar och mös!
På kvällen så blev det wienersnitzel med potatismos och rödvinssås, så GOTT!
Sen spelade hela gänget spelet med andra ord, det måste jag köpa för det var asroligt!


Och idag var det plötsligt söndag och vi tog bilen och styrde upp mot stockholm och nu är jag hemma hos min älskling som stannade hemma med barnen när jag var uppe!

Här får ni ett bildregn från helgen!

Jag verkligen ÄLSKAR att vara på landet både sommar och vinter, det är så himla fridfullt där , inga bilar, tåg , bussar och massa männsikor, bara nära och kära och fåglar, rävar, kossor och hästar, LOVE IT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0