Vinst

Jobbat hela dagen idag, och det flöt på bra, kul att jobba helg tycker jag! :)
 
Spelade lite på hockeyn också, så vann jag 480:-, satsade 100:- så det var ju lite kul iaf!!
Sen satte jag 50:- på att Robin vinner ikväll,tror inte det men man måste ju stödja Sverige ;)
 
Kom hem och maten stod på bordet, möttes av en väldigt glad liten tjej här hemma som hade haft det jättebra med pappa och grabbarna idag!
Vi åt middag och Conny fixade sig inför en utekväll med jobbet!
 
Nu ikväll har jag kollat på esc som alla andra, och barnen somnade strax innan 9, pochera jag fikade tårta och jordgubbar och en kopp te!
Nu har jag lite hårfärg i håret som strax ska ur, färgar utväxten!
Imorgon blir det 11-20 och sen sova och ladda upp batterierna inför en ny vecka! :)
Kram!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0