Shopping

Igår var Ellie och jag i Farsta och shoppade lite! Hittade äntligen en skön långklänning som satt snyggt och kostade 249:-, som hittat :D

Köpte en tshirt till Conny som hade namsdag och till Ellie blev det en tshirt,1 bok och 2 små miniböcker som vi jan läsa på resan!

Hela tiden så ropade Ellie antingen: paaaapppaaaa! Eller annnnnnnnnnaaaa! Haha, grabbarna säger ju det till mig så nu gör hon det ibland :P
Sen pekade hon glatt på tjejer som gick förbi och sa: minnnaaaa(snippa) Haha! Tur att bara jag vet vad det betyder ;)

Idag var vi på öf och lekte och sen har vi städat här hemma, och hon har varit lite gnällig!
Conny åkte imorse till Kolmården för ledningsgruppsmöte på vildmarkshotellet, tråkigt för honom :P
Så han kommer imorgon kväll!
Sova ensam inatt, man är så ovan.. Skönt när han kommer hem igen :)

Nu ska jag börja fixa Ellie för läggdags snart, och Alex!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0