Kreta

Åh , allt är packat, nästan iaf, utom det som vi ska använda imorgon bitti!
 
Idag var vi på öf en sväng imorse, och sen hem och Ellie somnade, så jag packade och städade här hemma , så skönt att komma hem till ett städat hem efter semestern!
 
Sen kom min pappa förbi och visade lite på kameran, inställningar och så, så man får bästa möjliga bilder!
Han fick några jättefina kort på Ellie under tiden han lärde mig!
 
Så nu mina vänner åker vi på 1 veckas semester, och kommer hem på nationaldagen..

En vecka med bäddade sängar, städat rum , nya handdukar varje dag, maten färdig, hotellrum med havsutsikt och direkt poolaccess, sol , lek och bra sällskap! Kan ju inte bli så mycket bättre!
Vi kommer ha wifi på hotellet så jag uppdaterar säkert där nerifrån , och Instagram kommer uppdateras flitigt vill jag lova ;)
 
Stor solig kram från oss! <3
 
 
 
<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0