Sol gör under

Vad bra man mår av frisk luft och sol!
Efter frukosten idag så klädde vi på oss och gick ut i lekparken, jag och alla barnen.. Conny mådde fortfarande sådär så han var kvar inne!
 
Alexanders skalbyxor var kvar på dagis, så han var utan , och det första han gjorde var att åka rutchkana, och då hade några hällt lera i slutet :/ så taskigt! Varför gör man så?
Så han blev ju alldeles blöt i rumpan stackarn, så han gick hem och böt byxor!
 
Ellie gungade, kröp i tunneln i klätterställningen och sprang omkring , hon älskar lekparker! :)
 
När vi kom in fick barnen lunch , och sen somnade Ellie i ca 2 timmar, och jag passade på att baka lite äpple och kanelmuffins, recept kommer snart ;) sjukt goda!
Det har blivit en tradition på våra barnhelger, att jag bakar något gott, och att vi fikar sen!
Ellie fick en muffins hon med, och det var gott må ni tro ;) haha!
 
Sen fixade vi lite här hemma, och lekte tsm, innan jag började med middagen!
Fiskgratäng med lax och spenat, recept kommer på den med, sjukt god!! Den måste ni prova om ni gillar lax :)
 
Nu ligger barnen i sina sängar, och vi väntar på att Ellie ska somna , så ska vi titta på en film, Conny är lite anti Mello, och man får ju endå se vem som vinner sen liksom ;)
Så jag offrar mig och myser till en film istället!
 
Imorgon har vi inga planer, vi får se vad som händer, om det är fint väder går vi givetvis ut :)
Kram så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0