Svett är fett som gråter

Idag har vi varit i parken och lekt, Ellies favvoplats!
Hon åker i den brantaste och längsta kanan, själv, och jäklar vad nöjd hon är! 
Hon går upp för trappan och sätter sig, avfyrar världens största smile och åker..sen säger hon"en till"
 
Vi åt mellis i parken och sen svängde min bror förbi en stund, på väg till en butik han plockar hos!
Barnens mamma och hennes kompis var också i parken, och Ellie är ju helt kär i hennes lilla 10 v bebis Sebastian, hon ska titta på honom i vagnen och klappa, och säger Bebin till honom hela tiden! 
Min lilla toka, du får ett syskon när vi bor större <3
 
Vi gick in och fixade middagen, lasagne, Gud vad det är gott, det borde man äta oftare!
Ellie åt som bara den, och slukade minst 10 cocktailtomater också!
 
Vi mös och lekte efter maten och jag diskade, sen var det läggdags efter ett tag, och när jag lagt Ellie så tog jag på mig mina nya träningskläder och varvade gång med springning, och totalt blev det 4,35 km, på 43 min, nöjd med mig själv att jag är igång, och mjukstartar lite, men nästa gång ska tiden bli kortare och springningen oftare än gången! 
När jag kom hem lagom till Devious maids, så gjorde jag plankan i 1 min och 10 situps, och 2 benböj, sen stretchade jag och tog en dusch!
Nu blir det läggdags! 


Kommentarer
Mikaela

Hejja dig! Visst är det skönt när man äntligen kommer igång! :)
Och Devious Maids, min nya favoritserie! :D

Svar: Ja det kändes bäst när jag kom hem och var klar och strechade!! Haha! Men det känns asbra.. Måste bara ha nya skor för dom var inte så sköna att springa i! Har du provat dina nya eller?Ja den är spännande!! :D
Anna-Ellies mamma

2013-07-04 @ 08:17:40
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0