Update

Nu har det blivit sådär tokigt igen ;)
 
Men , nu gör vi ett försök!!
 
Vi har ju varit sjuka här hemma, men är friska nu som tur är.. :)
 
Jag åkte till farsta här om dagen och kikade in mellandagsrean på bla polarn och pyret, där jag hittade massa fint till damen, hon fick presentkort där av farfar på 1000:-, SÅ snällt!!

Sen firade vi ju såklart nyår som alla andra, och det började med att Alexander kräktes, så han låg och sov nästan hela kvällen och missade maten :/ stackarn!
Men vi åt iaf god mat enligt menyn i inlägget innan , och det blev riktigt smarrigt!
Jonathan blev trött vid 21:30 så han gick och la sig, och jag och Conny brände av några avsnitt Prison break.
 
Strax innan 12 slaget så väckte vi grabbarna, Ellie sov som en stock så hon fick sova vidare :)
Vi ställde oss i köket och tittade ut över hela haninge som vi ser bra ut över, 7 våningen är bra på nyår ;)
Jonathan är lite rädd för smällar och så, så han stod lite längre in och gnällde lite, men sen kom han ju på att det var ju inte farligt , och det var ju ganska så häftigt ;)!
Så efter 5 minuter stod han och sa: WOW, kolla en grön!! haha
 
Och nu de senaste dagarna har vi inte gjort så speciellt mycket, Conny har varit hemma idag med Alex, så imorgon går han till dagis som vanligt, 48 tim regeln efter kräksjukan..
Jag åkte förbi elgiganten i länna och frågade hur man gör nu , min telefon hade ju en viss liten person här hemma, som staplar fram på sina små ben, inga namn nämnda ;) ner i golvet, så den har fått en displayspricka :(!
Uppe i vänstra hörnet, så man ser inte mottagningspinnarna och lite neråt, och då sa dom att jag skulle kolla på ifon.se och laga det, annars betalar jag 2500:- för en ny..
Men sen kom jag ju på att telenor har att man kan byta telefon under bindningstiden , så ska ringa dom imorgon och höra.. då blir det ju en iphone 5 ;)
 
Rensade också ur min garderob idag , för jag fick också ett presentkort på farsta c av svärfar på 1000:-, så jag ska uppdatera min garderob lite jag med!
Lite leggings och tunikor, långa linnen och så, och ett par nya jeans tänkte jag.. får se vad jag hittar! :)
 
För övrigt så blir Ellie bara bättre och bättre på att gå nu , nu kan hon komma knallandes in i det rum man är i, så dyker hon upp runt hörnet och säger heeeeeej <3!
Sen har hon kommit på att hon är fin, haha..
Om jag säger till henne: Åh vad fin du är!!
Då ler hon, tittar ner på sina kläder, och nyper tag i tex tröjan, och säger däääär! GULLUNGE!
Ibland blir man ju så tooookig och vill bara äta upp henne, för att hon är så charmig!
 
Sen har hon börjat med något konstigt när hon går, hon höjer upp armarna och går som en zombie, och säger aaahhh! <3
 
Nej nu ska jag duscha och sova, hörs snart igen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0