Jobbdagen

Onsdag igår då..
På fm gick vi till ÖF och lekte och sen hem efter lite lunch till Ellie, och hon somnade på en gång typ , som vanligt efter öf :P
 
Medans hon sov så åt jag lunch och knåpade ihop matsedel för 1 månad, och skrev inköpslista, för vi ska åka och storhandla idag, och en sväng till IKEA först ;D
Måste ha lite smått på ikea, nya huvudkuddar till oss, tesilar, 2 lampor, en till vrummet och en till köket..
Sen blir det ju alltid massa annat :P
 
Sen vaknade Ellie efter en kortare nap, på 1 timme och en kvart ca, och då kom Alexander hem från dagis också så dom lekte och busade medans jag bakade surdegsbröd på en sån färdig surdegsmix, men fan det blev inte gott :( mycket godare med riktigt bröd, måste hitta något bra recept asså, det är ju så gott!
 
Sen kom Conny hem också och vi käkade det äckliga brödet :P och tomatsoppa med lite grönsaker i, sen hoppade jag in i en dusch , och sen åkte jag till jobbet för att jobba 19-22:15!
Skönt ändå med en sån tid, då hinner jag allt med familjen på kvällen innan jag åker, och sen somnade Ellie vid 19:30!
 
När jag kom hem så kollade vi på prison break , bara några avsnitt kvar nu :( sen får vi börja med någon annan serie!
Sen hoppade vi ner i sängen och somnade rätt så fort!
 
Nej , nu ska jag göra mig iordning så jag är klar när Conny och Alexander kommer från ögonläkaren, Alex ska få nya glasögon för han hade sönder dom andra!
Så när dom kommer blir det Ikea, sen coop!
Idag tänkte jag prova fiskbullar och potatis till Ellie och mig till lunch, se om hon gillar det, hon gillar ju fisk annars så det går nog ner :)
 
kram så länge
 
Ellie igår!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0