Helg

Åh vad det är skönt med helg!!
Alla är hemma och bara tar det lugnt :)
Igår så körde jag en städvända här hemma, plockade bort julen, och passade då på att dammsuga, torka golven och damma! Så skönt att ha det gjort!
 
Sen åt vi lax med potatis och hollandaisesås till, Ellie åt som en gam :P
På kvällen åt barnen lördagsgodis och kollade på film,  och Ellie blev så avis när grabbarna fick en skål med något i, så hon fick en egen skål med majskrokar i och hon trodde ju såklart att grabbarna hade samma :P bra ju, försöka hålla godis borta så länge som möjligt! 
 
När barnen somnat så ville inte Ellie somna så hon var vaken fram tills 22 typ, och sen somnade hon, vi kollade på prison break och åt godis, och jag somnade i soffan och Conny väckte mig halv 2 haha!
 
idag började vi med frukost och sen bus, jag och Ellie gick och handlade lite inför middagen och bullarna som jag bakat precis!
ska prova en rätt i en kokbok vi fick i julklapp av jobbet, Biff i paprikakryddad tomatsås, ser jättegott ut! :)
 
Runt 16 tiden kommer Elin och Vally hit på spontanfika och leker lite, hon har ju börjat jobba igen så nu är det pappa Ola som är hemma med vally!
 
imorgon är det åter tillbaka till vardagen igen, och på söndagen nästa vecka så kommer min bästa kompis och hennes kille hit från Skåne och sover kvar några nätter, och på tisdagen ska vi gå och se Johan Glans på cirkus! Ska bli sååååå jäkla roligt! :D
 


Kommentarer
Maya Lundberg

Hej, nu har jag en tävling där du har chansen att vinna ett eget designat iphoneskal.

Kram på dig!:)

2013-01-13 @ 15:41:47
URL: http://mayaalundberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0