Fullt upp

Hej på er!
Vi har som vanligt haft fullt upp de senaste dagarna..
Helgen som var jobbade jag båda dagarna , och måndag var öf stängt så vi lekte hemma hos Ola och Vally  med Karin och Molly istället!
Jag hade med mig kanelbullar som vi fikade, och barnen lekte :)
Dom börjar verkligen bli så stora nu , det är sån skillnad på dom från första gången vi träffades, Ellie var bara 6 eller 7 veckor tror jag! <3
 
I tisdags var jag och Ellie i farsta en sväng och shoppade , ett par nya jeans till mig och 3 toppar för 30:- st, fynd :D
Jeansen för 399:- på HM, supersköna :)
 
Efter det åkte vi hem igen en snabbis och åt mellis, sen tog vi en annan buss till pappas jobb och mötte upp honom där och hälsade på!
 
I går så jobbade jag som vanligt på onsdagar..gick jättebra, ganska lite folk faktiskt!
Och idag var vi på mammas jobb och hälsade på och åt lunch, det börjar bli en tradition ;)
 
Sen nu på em så har vi packat lite smått, för imorgon tar vi tåget till Linköping och bor hos Fanny och Sebastian över helgen :D Mys!!
 
Det blir första gången vi träffar Dorian, som nu är 4 mån ca! Sen har dom Hector också , som är 1,5 år, så han och Ellie kommer nog busa och ha superkul!! <3
Sen har dom katter också , så Ellie kommer bli glad ;)
 
Vi är framme 16:45 och då hämtar Sebastian upp oss så åker vi till dom då!
 
Har ni några tips på hur man klarar en tågresa på ca 2 timmar med en 1 åring som inte vill vara stilla ;)??
Har packat ner lite mellis, sen ska jag fixa lite vindruvor och macka imorgon som hon kan smaska på, sen tar jag med min Ipad som hon kan pilla på också!
Blir nog bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0