14 januari 2013

Ny vecka nu igen då :)
 
Inatt vaknade Ellie vid 3 och var lite ledsen , fixade välling och så somnade hon om igen, och sov ända till 9, då hon vaknade av Connys larm :P
Så vi fixade oss iordning och gick ner till öf och lekte och sjöng, åt lunch och sen hem igen!
Ny blöja och så somnade Ellie på 2 sekunder, jobbigt att leka! ;)
 
Jag åt lunch och kollade på dhw, och drack ett glas färskpressad juice efter, GOTT!
Det är min nya last tror jag , så gott! Grapefrukt och blodapelsin blev det nu, måste köpa massa frukt när vi handlar nästa gång, och kanske en sån juicepress? Några tips?
 
Efter det diskade jag undan i köket och nu slappar jag i soffan , ska väcka henne nu, hon har sovit sen kvart över 12, så 1.45 får räcka!
Ikväll jobbar Conny till 19, så det är bara jag Ellie och Alexander när han kommer från dagis!
Då blir det havregrynsgröt till middag :P helt tomt i alla skåp här hemma nästan , så det blir lite vad vi har idag, så får vi handla resten av dagarna innan vi storhandlar på torsdag!
 
Imorgon har vi inga planer, får se vad vi hittar på!
Kram så länge
Jag som barn , strax innan 1 år tror jag!
Och Ellie, ganska lika ändå :P eller?


Kommentarer
Liindiita

Jo då, lite lika tycker jag allt :) Kunde va kul att se en bild på pappsen också som barn :P

Svar: Ja, ska leta i arkivet ;)
ANNA

2013-01-17 @ 19:46:01
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0