Närakuten

Ja ni , här hemma är det inte mycket nytt!
Ellie hostar och har sig fortfarande och så pipljudet är kvar :/

Så efter en till natt med inte många timmars sömn så ringde jag till närakuten i Huddinge, och vi fick en tid 14:50 idag!
 
Så vi packade in oss i bilen , grabbarna var hos sin mamma så länge, och så åkte vi till farbror doktorn!
 
Innan oss var det en pojke som var lite mindre än 2 år, och när han var där inne började han grina, då stod Ellie vid dörren , och började grina hon med :P haha
Sympati-gråt!
Sen var det våran tur, och Ellie fick låna hans stetoskop, och sen började hon grina när han skulle lyssna på lungorna!
Men det gick ju hyffsat bra iaf, och han skrev ut en bättre hostmedicin som vidgar lite också , Ventolin tror jag det hette..
Så nu hoppas jag verkligen att hon blir bättre!
Jag hostar ju också , och är DUNDER förkyld :/ Snarkade tydligen som en björn inatt enligt en viss herre i huset :P ops!
 
Ellie somnade 18:30 idag i min famn , och sover i sin säng nu, har vaknat några gånger men somnar om..hoppas hon sover nu iaf, för snart blir det en varsin semla och en kopp te, till en film som jag somnade till igår, och sen har sambon lovat en massage på ryggen , för min rygg är helt trasig efter dom här nätterna med Ellie sovandes mellan/på oss!
 
Jag har faktiskt varit riktigt duktig nu i veckan , inte ätit något godis eller så på hela veckan , utom lite i fredags då , men då får man ju det!
Då blev det 1 rad choklad, så det var ju inte mycket, så nu förtjänar jag en semla ;)
Det är ju småätandet jag vill få bort, på veckorna!
Sen ska jag nu i veckan som kommer skära ner lite på pasta, ris och potatis, och se om det ändras något på vågen..
 
PS: käre gode gud, låt Ellie och mig bli friska nu, och att den här natten blir en bra natt! DS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0