Fullt upp som vanligt

I lördags var jag ledig från jobbet, och åkte hem till min mamma på dagen och där var det en tjej som höll på med produkter från Forever living, Aloe vera produkter, och då hade mamma vunnit en sån kväll där vi fick prova produkterna och så!
 
Så vi fick prova deras nya "finare" serie som hette Sonya scincare, SUPERBRA produkter!
Först en ansiktstvätt, sen en peeling, sen ett underbart serum och sist en ansiktskräm..
 
Sen köpte jag peelingen, serumet och krämen, som kommer nu i veckan!
Längtar verkligen , dom var så himla fräsha och man blev verkligen len som en babyrumpa :P på riktigt!
Det kostade iofs 1078:- totalt, men det räcker i minst ett halvår, och som sagt, babyrumpa!
Det unnar jag mig nu, som en present till mig själv efter första året som mamma! Min hy förtjänar det bästa :)
 
Sen åkte hon hem igen , och vi tjejor blev bjudna på god middag som mamma gjort, drack vin och snackade massa, sen hade jag gjort chokladmousse till efterrätt!
Vi hade verkligen supertevligt och mysigt, sen bestämde vi även att vi ska åka på en weekend till London i början på Juni! Längtar massor! Har inte varit där förut så det ska bli kul! :)
 
Söndagen jobbade jag hela dagen, 11-20 och det flöt på bra, var riktigt trött bara..
 
Och igår var vi på öf och lekte som vanligt, sen var vi bara hemma och tog det lugnt!
Idag åkte vi till mitt jobb imorse och dels kollade vi in bokrean, hittade lite böcker till Ellie och en bok till grabbarna, sen fanns det massa andra böcker också men har en del olästa böcker här hemma så jag ska plöja igenom dom innan jag köper nya :P
Sen pratade jag med min nuvarande chef om mitt schema sen när jag börjar jobba igen , och hur jag gör under sommaren!
Nu tog jag mammaledigt under Juni och Juli, och jobbar enligt mitt extraschema(onsdag kväll och var 4e helg) under augusti, sen den 1/9 går jag tillbaka helt, och ville då jobba var 4e helg och 9-15 på vardagarna, och någon kväll i veckan då också, och då får Ellie gå på dagis när jag jobbar 9-15 och när jag jobbar kväll får hon vara hemma med mig, och sen kommer Conny hem och så jobbar jag kvällen! Det känns bra, hoppas det går att lösa på det viset!
 
Det är ju så svårt eftersom vi inte hört något om dagisplats , så kan vi ju inte planera så mycket..
Men men, vi får ta det som det kommer!
 
Sen åkte vi hemåt igen och Ellie premiär sov i nya vagnen, sov supergott :)
Hon fick lite mellis hemma, och sen tog vi bussen till Huddinge c och kollade lite på HM kappahl och akademibokhandeln där jag hittade en bok till Ellie också, och sen på pappas jobb, på deras bokrea!
 
Jag handlade lite salami, ostar, kex och tapas till på fredag, som vi ska smaska på när Ellie somnat, och grabbarna är hos sin mamma!
 
Snart blir det en kopp te och finncrisp, till Maria & Mindy, och imorgon leker vi på Öf på fm, och sen kommer Alexander hem från dagis vid halv 2 ca, och då åker vi till Handen c och hämtar ut mina linser, och tar en fika! :)
Sen är det jobb, 19-22:15 på kvällen för min del!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0