Babybjörn

Igår och idag var Conny hemma för att Alexander kräktes i söndags kväll :/
 
Men sen kom det Inge mera men det ska ju gå 48 timmar efter så..
Igår gick jag och Ellie ner till Öf och lekte, sen hem igen och åt lunch, sen fick Ellie sova, och efter det så åkte vi till bergshamra och babybjörn där vi skulle på barncasting för deras reklamfilm och reklam i tidningar osv..
 
Vi kom dit vid halv 4 ca och fick en nummerlapp, 88!
Sen fick vi vänta i ca 5 minuter innan det var våran tur! :)
Vi fick gå in och hon sprang rakt fram till mattan framför kameran och ställde sig haha, sen såg hon leksakerna på mattan och då blev hon upptagen, så det blev tyvärr inget leende!
Men i väntrummet var hon värsta spexapan och smilade som bara den! 
Kul att testa iaf :)
 
Idag har vi inte gjort något speciellt, bara busat och lekt, och sen fick Ellie bada med Alexander, vilket var en stor hitt! :D 
Läggdags för dom små och vi stora mös i soffan och Conny kollade på tv och jag på plattan på halv 8 hos mig!
Nu kollar vi på bergs bärbara talkshow! Roligt!
 
Sen har jag precis gjort 100 st benböj, och nu ska jag göra så många situps jag orkar!
Hejja Hejja!
 
Ellies nya ord: Lilling(välling) <3


Kommentarer
Liindiita

Sååå fina skor!!!På en fin tjej!

Svar: Ja jag älskar dom :D Tack!!
ANNA

2013-04-12 @ 23:22:58
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0