Sovmorgon

Godkväll!
 
Imorse vaknade fia vid 7 , och var pigg, så la jag henne mellan oss och så somnade hon om ;D
Så vi sov till 10 när lilla damen ville slå upp dom blå igen..sen åt vi frukost alla 3, och gjorde oss klara och sen åkte vi en sväng i bilen för att se om hon kunde somna i den nya bilstolen!
 
Och resultatet blev ja , men jag tycker den är ganska så upprätt så när man bromsar/gasar så åker hennes huvud fram, vet inte om man kan göra något åt det eller om det helt enkelt får bli så , nu sitter hon ju där bak och då är ju alltid nån av oss där bak med henne , så då kan man ju putta tillbaka huvidet försiktigt, och om man kör själv så är det så korta bitar så då somnar hon inte!
 
Finns ju såna nack kuddar för små barn , får kolla på det!
 
Sen åkte vi förbi huddinge c och hälsade på Connys jobb, han har ju semester nu så han skulle checka läget ;)
Och vi tog även en sväng in på HM och hittade en vintermössa till Ellie , med knytsnören under hakan , så den sitter kvar, den från geggamoja är ju ganska tunn så den är bara höst mössa!
 
Sen hemåt igen och Conny skruvade bort handsfacket och kikade där, kupefläkten är ju paj , så han försöker hitta vilken del som ska bytas ut!
Middag, blev rester idag, och bus på kvällen.. och nu somnade Ellie precis!
 
Imorgon ska jag jobba för första gången på 10 månader, jobbar 18:30-22:15 imorgon , så vi käkar middag här hemma och sen får Conny klara av nattning och välling och det själv!
Känns både bra och mindre bra, skönt att få komma hemifrån och vara Anna en stund, och tjäna några tusenlappar extra i månaden... men jobbigt att vara utan Ellie, har ju varit med henne hela tiden sen hon föddes nästan , min lilla tjej <3
 
Nu ska jag kolla på Svenska hollywood fruar och se vad den där Gunilla hittar på idag , så roligt att se på , hon verkar ju helt knäpp! ;P
 
Sov gott , så hörs vi imorgon , då blir det öppna förskolan och sen hemma mys innan jag jobbar! :)
Mitt <3, endast 1 vecka gammal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0