Rudolf med röda mulen!

Imorse vaknade Ellie 5:45-inte ok!!
Men efter vaggande och pussar så somnade hon om!
Vi vaknade 8:30 och gick ner till öppna förskolan ett par timmar!
Sen hem och jag fick jordens huvudvärk och mådde illa.. Sen kräktes jag pga huvudvärken.. Är det migrän?

Vilade medans Ellie sov en sväng och sen mådde jag mycket bättre!!
Conny jobbar till 19 så jag hämtade Jonathan och vi kollar nu på Wall-e, underbar film :)

Innan middagen så reste sig Ellie upp mot grabbarnas säng, och halkade och slog i näsan!! Så nu ser hon ut som Rudolf med röda mulen ;) hjärtat då..

Imorgon så åker vi hem till min farmor och hälsar på och min äldsta lillebror kommer också! :)

Nu ska jag leka lite med "Rudolf" ;)
Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0