Pincett greppet

Ellie somnade i 2 timmar förut , så jag kollade på Breaking dawn part 1, dom kan man ju inte se för många gånger!
Twilight filmerna är ju så bra!!
 
Hon vaknade vid 17.30 ca, så vi käkade middag!
Hon fick flygande kalle(jäklar vad stora bitar det var i den :S, stora hårda riskorn) och den köper vi nog inte igen..
och jag åt en matlåda med köttbullar och makaroner, så gav jag henne några små makaroner som hon fick sitta och pilla med, och hon är så duktig nu med pincettgreppet, hon pillar först med pekfingret, och sen nyper hon ihop med tummen och plockar upp dom , och stoppar i munnen!
Och hon är SUPER koncentrerad , haha, knappt kontaktbar liksom...
 
Nu kollar jag på ensam mamma söker, och hon åker runt här framför mig i sin gåstol, och pillar på dom nya hörnskydden på bänken , som är AJAJ :P Och då bara garvar hon och fortsätter!
Jag säger ajaj , och hon vänder på sig och kollar på mig, och LER!
Och nu har hon hittat knappen på förstärkaren också , så ibland när vi kollar film och så, så blir det svart på tvn, då har hon tryckt på knappen haha!
Tips mottages gärna om hur man gör så dom förstår att det är AJAJ :P!!!!!!
 
Hon har också börjat gå längs med soffan nu , fast hon ställer sig inte upp själv, men om man ställer henne mot soffan så promenerar hon sakta åt sidorna, min stora tjej<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0