Öppna förskolan

Idag gick vi ner till öppna förskolan och busade! Ellie visade sin nya kunskap- krypa för alla kompisar och så hade vi sångstund som vanligt!!

Sen gick vi hem och hon somnade som en stock efter all lek, och jag åt lunch och kollade på dhw...
Conny sprang 1 mil nyss så han duschar nu!
Om 2 timmar så åker jag till jobbet, och är hemma runt halv 11 ikväll!
Har skrivit en lapp till Conny hur man blandar välling och så, och läggning kan han ju redan så! Dom kommer klara sig bra utan mig i några timmar och jag får ha lite egentid!

Var nere på postombudet och hämtade ett paket från hm, och ett från bambino.. Ett par regnbyxor till Ellie så vi kan leka i parken och så även om det är blött, och en pureburk som jag vann på deras Facebook sida! Har vunnit 3 gånger nu! En napphållare, en matsked i silikon och nu pureburken! :)

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon! <3



Kommentarer
Mamma till William och Wilma

Söt bild på din goding :)

Svar: Tack!! :)Dom var lite stora, men det går iaf, hon växer i dom! Hon kollade konstigt på mig när jag tog på dom! ^^
ANNA

2012-09-05 @ 22:33:13
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0