När vi gjorde morgon tidigare än vanligt

Imorse slog Ellie upp dom stora blå kl.06.30, inte så kul eftersom jag var så trött efter jobbhelgen och Conny är lite risig, så det var bara att gå upp vid 7 och se glad ut :P
 
Det blev inget bloggande igår!
Först var vi ju på babysim , och det var roligt som vanligt.. så skönt att åka iväg tidigt och ta ett dopp , man blir pigg då :)
Nästa vecka ska vi dyka med dom , spännande, gissar att det inte kommer gillas av madam bestämd(kärt barn har många namn) hon hatar nämligen att få vatten i ansiktet.. men igår så hällde vi vatten på bebisarna och så skulle man säga: Nu kommer det vatten.. innan man hällde, och då sa hon inget, så kanske kommer det gå bra att dyka också :P
 
Efter simmet så körde Conny mig till jobbet, Ellie somnade som en stock i bilen.. sen jobbade jag 11-20, SJUKT jobbigt var det, men kul!
Min svank tog ju inte lite stryk igår , shit vad ont jag hade när jag kom hem , eller ja , dom sista timmarna var olidligt nästan , kändes som när man hade värkar och dom övergick i krystvärkar, den smärtan man hade i ryggen då , så ont hade jag.. säkert för att ryggen inte är van att stå upp en hel dag , och lyfta och hålla på , den har säkert inte "läkt" riktigt heller efter graviditeten..
 
Jag åkte bussen hem eftersom Conny hade bilen med barnen hem från simmet, men det gick bra, flöt på utan förseningar iaf :)
När jag kom hem så var Ellie fortfarande vaken , men jäääättetrött, så jag gav henne välling och nattade henne :)
Köpte med mig 2 bakelser hem , som vi mumsade på med en kopp te och så kollade vi på filmen Den perfekta stormen, riktigt bra var den , tragiskt bara att den är baserad på en verklig händelse :/
 
Vi kom inte i säng förens efter halv 1, kanske därför man var lite extra trött imorse :P
 
Ellie är lite snorig så det blev ingen öppna förskola idag , men vid 12 ca så åker vi med Elin till Farsta c och lunchar och strosar runt! :)
 
Men först , DHW ;)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0