När mamman fick sovmorgon

Imorse vaknade Ellie vid 7 iaf, fast att hon somnade vid 22.30..
Så imorse tog Conny henne och gick upp och lekte, och när jag vaknade vid 10:30 så låg hon i son säng och sov sin fm nap! Skönt!!
 
Så nu ligger Conny och sover igen en timme typ.. och jag tog en dusch medans Ellie satt i sin gåstol i dörren.. och nu sitter vi och kollar på RIO med Alexander som är hemma idag för dagis är stängt..
Sen ska han till sin mamma och då åker vi till Nacka forum och shoppar lite, och går runt där.. riktigt fint där!
Ska bla kolla på Kappahl, dom hade fått in en ny serie som var miljömärkta, och det fanns några fina plagg.. sen har Newbie fått in lite nytt också , sista rycket nu med stlk 74 som hon snart börjar använda! Sen finns inte Newbie mer :(
 
Ska kolla på Lindex också, jag hittade en skitsnygg tröja på nätet, så hoppas den finns!
 
Hörs senare, PUSS!
 
Ps. Regnar det hos er med?


Kommentarer
renatas.blogg.se

Var på kappahl och köpte två grejer ur denna kollektion, ett par leggings till mig och björndressen till Iris, superfint och skönt!

Svar: Jag kollade på dom idag , men legginsen , var dom 3kvart brallor eller? såg så korta ut på dockan :/ så jag avvaktade..Ska köpa dressen till Ellie sen när barnbidraget kommer ;)
ANNA

2012-09-14 @ 14:39:02
URL: http://renatas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0