När dagarna är som bäst

Så har vi planer från morgon till em!
Som idag!
Elin kom hit mot centrum vid halv 10 , och vi gick en lång skön promenad, och sen hem till henne där vi åt god soppa med röda linser, och så fikade vi kaffe och kärleksmums, barnen fick lunch och sen klädde vi på oss igen och gick en promenad och hämtade upp Pär och Algot som hakade på till farsta c!
 
Jag svängde in på Lindex, så klart.. och fick med mig en body med tillhörande byxa från Missoni , alla saker var typ slut på nätet, men i butik fanns de iaf.. och dom här var de ända jag tyckte var snyggt, och sen en klänning också , som jag ska köpa om den finns kvar nästa gång vi är i centrum , och om den inte finns så är det inte hela världen!
Sen släpper dom ett armband på måndag som jag gärna vill ha!
 
Vi fikade en snabbis och sen tog jag och Ellie bussen hem , och nu väntar vi på att Alexander ska komma hem , och sen Conny :)
Då blir det kyckling i sötsursås med ris till middag , och sen bara vara..
Ska städa badrummet också , och köra en maskin tvätt!
 
Inviger dom imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0