Jobbhelg

Dagen idag har gått jätte bra!! Jag har jobbat och det var kul faktiskt! Tur att man har roliga jobbarkompisar :)

Åkte hemifrån kl 8:30 imorse och kom hem strax efter 17, och här hemma hade dom haft det hur bra som helst!
Karln hade hunnit diska, tvätta, och lagat middag och lekt med alla barnen därimellan! Ellie hade inte varit gnällig på hela dagen och hon hade varit superglad hela tiden!! Så himla skönt att veta det , jag saknade ju henne så jag sprack nästan hela dagen!! Mitt hjärta <3
Hon mös med pappa och jag jobbade! :)

Pussade henne hela kvällen nu ;)

Imorgon går vi upp tidigt igen, för 9:30 ska vi vara på babysim och bada! Och efter det släpper Conny och Ellie av mig på jobbet, börjar 11 och slutar 20- mördarpass, men BRA pengar, det är ju söndag! Skönt när imorgon är över för då jobbar jag inte helg igen på 3 veckor! Då ska vi mysa massor!!
Får lite ångest när jag ska jobba så länge, men hon har ju faktiskt en pappa också, och det brukar ju vara han som jobbar!
Och hon älskar ju pappa lika mycket, skönt att hon inte är så mammig(ännu :P) och förstår inte riktigt att jag inte är hemma, hon är ju upptagen med att krypa och upptäcka världen, och leka med brorsorna!

Nu ska jag sooooova, trött efter en lång dag!!
Puss!



Kommentarer
Liindiita

Vart går ni på babysim? Tycker du de va bra? :) Gick på de med Zandra och funderar på de med Isabell med men måste hitta nåt bra ställe med!

Svar: Vi går på Vattenhuset i älvsjö!! Jättebra där tycker jag, har ju inget att jämföra med men :P!
ANNA

2012-09-09 @ 12:03:05
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0