Det man inte har i huvuden

Haha , ja vi hade ju jättetrevligt hos Patrik och Mikaela igår!
MEN!! När vi väl var framme , efter köer och skrikande bebis och spöregn och imma på rutan haha , så upptäckte jag att vi hade glömt ena påsen med mat hemma , på diskbänken!!
FAN! Ursäkta ordvalet..
Och i den påsen låg allt det goda, dvs rökta räkorna , aiolin, brieosten OCH västerbottenpajen :P
Så typiskt!
 
Så vi mumsade på kräftor och baguett istället, och det var ju inte helt fel det heller, men den där pajen hade ju varit väldigt god :P Jaja , vi får käka den nu till middag istället :)
Räkorna och det var ju bara att kasta för dom hade blivit varma!
 
Snart ska Conny iväg med några gamla jobbarkompisar och gå ut och käka? tror jag , och ta några öl!
Så jag och Ellie är ensamma hemma snart, och vi tänkte mysa och leka , och titta på en bra film :)
 
Tittar just nu på en dokumentär om tvillingar som delar hjärna på 4an , missade första 10 minuterna men nu ska jag kolla , tycker dokumentärer är spännande!
 
ÅH , snart, den 12 september börjar Bonde säker fru igen , Älskar det!!
Kanske för att jag gått naturbruksgymnasium?
Så spännande att se om dom hittar kärleken!

Ena paret från förra säsongen är ju gravida nu, och ska få en son tror jag det var! Bonden Fredrik och hans tjej som han valde!
 
Nu börjar dokumentären, tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0