Babysim 2

Hej på er!!
Imorse ställde vi klockan på 8, och gick upp , åt frukost, fixade oss och packade väskan!
Och precis när vi skulle åka så blödde jag IGEN! Nu hade det gått en vecka med uppehåll så jag trodde att kroppen äntligen fattat vinken med spiralen , men icke!
Så jag fick sitta på bänken och kolla på när Ellie badade med pappa istället..
Och hon tyckte det var superkul idag också, och det bästa var ju när instruktören slängde ut bollar i vattnet, woho vilken fest!!
Sen duschade jag henne medans Conny var inne och duschade på herrarnas, och klädde på henne efter det!
Sen fick hon en flaska innan vi åkte hemåt! Och hon tvärslocknade på 2 röda!!
 
Sen diskuterade vi att vi skulle köpa en större bilstol åt henne, för snart blir det ju lager på lager med kläder när det blir kallare, så vi åkte hem och hämtade Connys visa kort(pappa betalar ;)..) och åkte sen till babyproffsen i haninge och kollade på stolar!
 
Fastnade på en gång för Britax Hi-way 2, som såg skön ut och var liksom djupare än den andra vi kollat på , Multi tech 2, och den var ganska bred också , så vi fick prova Hi way i bilen och den satt jättebra, så det blev den :)
 
Och hon satt i den på vägen hem , och verkade trivas :)
Den här blev det då , i samma färg också, bilden lånade jag från Jollyroom.se!
 
Om en timme så åker vi hem till min mamma jag och Ellie , Conny ska kolla på fotboll så vi flyr fältet ;) haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0