Världens bästa mormor

Det har gått jättebra här hemma , medans jag var på jobbet!!
 
Hon kom hit och åt middag med oss, och lekte med Ellie lite innan jag åkte iväg..
Sen hade hon inte märkt att jag gått, förens efter ett tag, då tittade hon på mormor och bara satt där , sen lekte hon vidare!
Sen kröp hon fram till mormor och klättrade upp i knät och satt och mös , och somnade nästan..då blev det pyjamas, tandborstning och välling! Och hon somnade bums! <3
 
Tack mamma för hjälpen! <3
 
Imorgon är Conny ledig , så jag tror nog att vi åker iväg och handlar..det behövs, ekar lite tomt hemma...
Blöjor och välling måste vi ha , och barnmat! Och mat till oss såklart..
 
Hon har varit lite hostig idag..vi skulle på lunch hos en tjej i babysimgruppen imorgon egentligen , men skjuter upp det så hon inte smittar hennes lilla Alva! Vi tar det en annan gång!
 
På Fredag blir det 1års kalas :D Vally fyller år i början på november, så det ska firas, med paket! Måste köpa inslagningspapper , och snöre..så jag kan slå in det fint! :)
Och efter det så åker vi hem till min mamma, och sen vidare till landet i hälsingland :) MYSIGT!!
Conny jobbar hela helgen och mammas man ska på jobbresa, så vi åker upp och har det mysigt!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på min kära..undrar när han kommer hem..bion är nog slut snart..
 


Kommentarer
Mammi

Varsågod, vi hade så mysigt så!
Det ska bli gosigt att rå om er i helgen också. Puss <3

2012-10-25 @ 08:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0