Underbara höst

Det är så himla mysigt, med höst alltså!
Det är verkligen frisk luft, och idag passade jag på att dra in lite i mina lungor innan jobbet :)
 
Först åkte vi på babysim jag och Ellie , och efter det åkte vi hemåt igen , och Ellie fick lunch, och sen klädde vi på oss ocg gick ut i lekparken!
Ellie fick inviga sina gummistövlar och galonisarm, så gulligt, haha :)
 
Sen blev hon trött och somnade ute i vagnen och jag plockade äpplen från trädet i parken , perfekt ju, fanns massa äpplen där så det gjorde inget tror jag ..
Sen hem igen och flyttade Ellie till sängen och gjorde mig klar för jobb.. 15-20 idag  , och det gick som smutt!
 
Fick en skön kund idag, haha..
ca 25 årig kille kommer in och pratar i telefon , och visar en dosa med Göteborgs rape lingon, och så säger han : Lingon!
Och fortsätter prata lite, och säger sen: Naaaeejj, jag skaaa baka lingonpaj!
HAHA , jo men visst , ELLER INTE ;)
Snusar i smyg säkert :P
 
Handlade sen lite smått efter jobbet och åkte hem igen , och kom precis när solsidan var slut :/ får kolla på tv4play imorgon!
Vi har mumsat på lite kex, brieost, gryere ost och vitlöksfärskost! MUMS!
 
Nu ska jag ta en låååång dusch , och krypa ner i sängen och somna på min kära , det är så mysigt!
Och imorgon får jag finbesök , Min morbror , hans tjej Olivia, min lilla kusin Ludvig och min lillebror Eric! <3
 
GULLIS!
Äpplen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0