UnderBARA barn mässan

Idag var vi på underbara barn, jag och Ellie, och sen Natti och Vilda :)
Vi möttes vid tåget vid halv 10, och knallade ner mot mässan.. Inte så mycket folk när vi kom fram! Så vi ställde oss i kö och väntade på att dom skulle öppna!
De 500 första fick en goodiebag, och självklart delade dom ut de sista TRE personer före oss! Suck! Tråkigt tycker jag!

Hittade en del faktiskt!
Köpte en mössa från geggamoja, en bodysuit från Frank & poppy, barnmat från Ellas kitchen, 4 nappar från MAM, en bok, badleksaker och vanilj majskrokar! Sen fick vi några goodiebags, lite snålt tycker jag nog, för att fira 10 års jubileum... Men men, man tar vad man får ;)

Nu är vi på sjukhuset en snabbis och hälsar på connys mamma och lämnar av lite saker! Jag och Ellie sitter kvar i bilen för hon somnade!

Och snart åker vi mot Täby till min moster som fyllde år här om dagen! Och efter det hem till min pappa på middag :)
Oxrullader... Mmmmmm! :D

Det blir mycket flängande idag precis som jag gillar, då är Ellie nöjd också för det mesta :P

Kram så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0