Onsdag

Godmorgon!
Eller ja vi vaknade ju 7.30 iofs, men men..
En bra natt inatt, hon somnade 21 och vaknade 7.30 första gången!
Skönt att förkylningen börjar släppa, hon sover bättre då..
 
Idag står det jobb på schemat, börjar 18 och jobbar till 22.15.. och nu på dagen så har vi inga planer, utom att fixa middagen så den är klar lite innan 5, så jag kan äta innan jag åker..
Blir köttfärssås och spagetti , och samma till Ellie, fast jag kokar risoni istället, slipper man bryta spagettin  i bitar innan man kokar, smart va ;)?
Och i hennes kör jag lök , köttfärs, krossade tomater, morötter, tomatpure, matgrädde, oregano och lite andra kryddor..och sen risoni! :)
 
Ellie sover jag jag grät en skvätt till Greys anatomy nyss! haha
Så lyckligt och fint.. Isobel fick ju cancer, och så gifte hon sig med Alex Karev, och det var så fint! <3
Tänk när vi ska gifta oss, kommer ju böla bort allt smink haha!
 
Nu blir de DHW som vanligt, och sen lunch! :)
Kram


Kommentarer
Elin

Ingen anna och ingen Ellie på öf idag.... :( 8.22 tåget imorgon! Upp med tuppen! Kram

Svar: Nej Ellie var fortfarande lite snorig :(Japp , hon är säkert vaken ;)
Kram
ANNA

2012-10-17 @ 12:41:55
URL: http://norbergskan.blogspot.com
Liinda

Men så du gör liksom två olika maträtter till er och henne? :)

Försöker ta lärdom här av dig innan Ja ska (förhoppningsvis) börja laga mat åt Isabell :)

Svar: Japp , fast med samma saker, utom salt! :)Vi åt ju köttfärssås, så jag kokade hennes i en kastrull och våran i en annan! sen mixar jag köttfärssåsen och häller i kokt risoni!(pasta i risform)
ANNA

2012-10-17 @ 21:42:48
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0