Kvällen

Oj vad vi har haft mycket för oss idag!
 
Vi åkte hem till min moster och där fick vi fika , bullar och princesstårta, och kaffe!
Ellie busade på golvet med deras tax Klas, och han var ju helfestlig tyckte hon, hon skrattade och viftade med armarna och kröp efter honom om han sprang iväg :P
 
Sen åkte vi hem till min pappa där det bjöds på oxrullader, potatis , sås, rårörda lingon och sallad och ett glas vin till det, så himla gott var det!
Ellie provade en av Ellas kitchen påsarna vi köpte på mässan , spagetti med köttfärssås, och det var gott!
 
Efter middagen blev det äppelpaj, och solsidan på tv, och sen bytte vi om på Ellie till pyjamas och gav henne välling, och åkte hemåt! Hon somnade i bilen på 2 sekunder, och sen vaknade hon när vi lyfte ur henne ur bilen , men somnade när vi la henne i sängen igen!
 
Jag gick igenom allt från mässan, och det var ju inte så himla mycket faktiskt..
Köpte nästan allt...det ända som var gratissaker var nappflaskan , 1 barnmatsburk, 1 fruktpurepåse, vanish, små bodybutter, och tortillabröd..resten köpte jag!
Sen såg jag att i påsen från jollyroom som man fick om man anmälde sig till deras nyhetsbrev, där fick jag bara en studsboll och massa brochyrer, och i andras påsar var det ett gosedjur och en nappflaska..
Lite dåligt att alla inte fick samma!
Nej , bättre kunde det varit..trodde det skulle vara massa bra goodiebags eftersom det var 10 års jubileum..eller så var det bara så nu för att vi gick på söndagen..sista dagen..
Var ni på mässan? Vad tyckte ni? :)
 
Nu blir det en varm dusch, och sen sängen!
KRAM
Jag är nöjd med det jag köpte iaf, fanns mycket fint, speciellt hos Geggamoja , men köpte bara mössan den här gången!
 
 


Kommentarer
Erika

Jag håller med dig, var på mässan i lördags men trodde det skulle varit bättre..om man ville ha något så fick man köpa det, och kan väl inte påstå att det var speciellt billigt?! :(

Svar: Vad skönt att jag inte är ensam då! tycker dom fick det att låta som att det skulle vara vääärsta super mässan , 10 års jubileum..men det är som du säger, man fick köpa det mesta och det var inte speciellt billigt! :/
ANNA

2012-10-14 @ 23:52:43
Therese Alicias och Tindras mamma

Jag var på mässan i lördags. Och jag kan väl inte påstå att det var bättre det här året. Det var inte alls mycket man fick i goodiebagsen. Och jag hade velat köpt en mössa men jag kände mig faktiskt snål där när priset på en tun mössa låg mellan 150-175kr. Även fast dom var i jätte skönt kvalité och var super fina så ville jag ändå inte betala så mycket när man kan hitta på hm, Lindex och KappAhl till betydligt billigare pris. :) det var dåligt att det inte var samma saker i jollyroom påsarna. Sen att det låg mitt i månaden gjorde det ju inte heller bättre när man kanske inte har så mycket pengar. Jag hoppas dom tills nästa år lägger det på en helg då man har hunnit fått pengar. Det skulle vara mycket bättre! Kram

Svar: Nej precis! Jag köpte en mössa från Geggamoja , men det var bara 49:- billigare än butik! Tycker dom borde kört lite såna paketpris! Typ köp 2 för 250:- eller nått!Jaja , vet inte om man ska maila dom och "klaga" eller om man ska strunta i det..
Det var ju en kul mässa och många bra utställare, men nja, jag vet inte!
Mm , jag fick ta pengar från sparkontot sålänge, men håller med, borde ligga den här helgen som kommer nu istället då man iaf fått barnbidrag!

Kram
ANNA

2012-10-15 @ 11:18:14
URL: http://youremyangel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0