Kväll

Ellie är lite småsnorig, och min lillebror fick feber imorse så vi stannade hemma idag!
Hon har varit lite smågnällig så vi har bara myst idag, och sen kom Alexander hem och då blev hon glad :)
 
Hon blir bättre och bättre på att gå med gåvagnen , och släpper ena handen ofta, och står .. sen har hon blivit bättre på att ställa sig upp mot saker, som idag så ställde hon sig upp mot köksluckorna och håller i sig med en hand bara.. duktig tjej :)
 
Vi åt pannkakor till middag idag , och hade i 1 dl grahamsmjöl också , blir lite matigare då.. gott!
Sen kollade vi runt på lite hotell och så följer jag en tjej på instagram som heter ingenvanligdag.. och det hotellet dom varit på nu har jag kollat på , SÅ NICE!!
Det lutar åt det iaf..i 1 vecka , så åker vi sista maj/i början på juni..
Ocean beach club kreta heter det..kolla och njut ;)
 
Vi ska ev. åka med Patrik och Mikaela och deras dotter Tuva, dom ska bara checka lite med jobb och semester och så!
LÄNGTAR!!!
Då ska vi boka ett rum med egen terass, egen pool och havsutsikt! ;)
Och sen är det all inclusive också , så all mat och dryck ingår!
 


Kommentarer
Elin

Där var min kompis Jessica nu i september med sin kille och bebis. Ni ses på kalaset så du kan du förhöra dig om det!

2012-10-11 @ 22:05:22
URL: http://norbergskan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0